lørdag 16. november 2013

Min dagsminke.

Etter ønske fra min gode leser Christine, vil jeg nå vise hvordan jeg pleier å sminke meg til hverdags. Dette ønsket kom i forbindelse med mitt innlegg om rosagull-øyeskygge. Dette er hvordan mine øyne ser ut når jeg har sminket meg i hverdagen:

Her har jeg altså lagt:
1. Rosagull-farget skygge på hele lokket fra vipper til så vidt over globalen
2. Lys, brun farge i globalen for å få litt dybde. Duset godt ut.
3. Liner med mine favorittkajaler i khaki-sølv-grønn og sterkere grønn (både oppe og nede)
4. Maskara

Jeg liker også veldig godt å bruke sterke farger på leppene. Jeg går for det meste bare i sorte klær, og når folk kommenterer at jeg ikke bruker farger, sier jeg at det ikke er så farlig ettersom jeg henter igjen fargene jeg ikke har i klær på neglene mine og på leppene.
Dette er en typisk Ellinor-makeup. Her ser du også hvordan øynene ser ut litt på avstand.

Hva synes du? Hvordan gjør du din dagmakeup?

3 kommentarer:

  1. Wohoo! Det ser kjempefint ut og jeg digger leppestiften din! Er fan av litt vibrante farger på leppene selv, men får brukt det altfor sjeldent :(
    Liker at øyesminken ser så naturlig ut og passer jo perfekt til hverdagssminke, må prøve dette selv :) Hvilken leppestift bruker du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at du liker makeupen! Hvilken leppestift jeg bruker skal jeg avsløre i mitt neste innlegg ;)

      Slett